Un Toll de Mots
dimecres, 27 de juliol del 2016
Síndrome... prevacacional.
El Primer dia sempre és sempre el que s'afronta amb més entusiasme, el segon es rutina i el tercer... el tercer... el tercer deu ser...
<<-Però no estàvem de vacances?!!!->>
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada