dimecres, 27 de juliol del 2016

Síndrome... prevacacional.


     El Primer dia sempre és sempre el que s'afronta amb més entusiasme, el segon es rutina i el tercer... el tercer... el tercer deu ser... <<-Però no estàvem de vacances?!!!->>


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada