♂ - No res, si això no res.
♀ - I dons.
♂ - Dons no res, o es que et
penses que tots els dies son dilluns... be, dit així pot semblar que qualsevol
dia, es menys... menys... be tu ja m'entens.
♀ - Dons no, ara, no et segueixo.
♂ - Tant se val, fet i fet no te importància.
♀ - Com que no, soc aquí amb tu entomant el que no
esta escrit.
♂ - Be dona tampoc cal que li donis tanta importància.
♀ - Asclar que en te d'importància, tu no ets qui en pateix les
conseqüències.
Finalment el silenci va fer acte de presencia. L'un mirava
l'altre, de reüll, provant d'esbrinar que els havia portat fins aquell punt tant delicat, com el d'un moribund que fa tentines abans de caure.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada