dimecres, 6 de juliol del 2016

Sens dubte.


     Dubtar, era el que millor gestionava.
     Cafè o llet, llet o cafè, torrades amb mantega o mantega amb torrades. - No gracies que m'embafen-.
     Un ritual matiner, digna  de  monarques.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada