Un Toll de Mots
dimecres, 6 de juliol del 2016
Sens dubte.
Dubtar, era el que millor gestionava.
Cafè o llet, llet o cafè, torrades amb mantega o mantega amb torrades. - No gracies que m'embafen-.
Un ritual matiner, digna de monarques.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada