No miris enrere, avança, no
t'aturis, sentiràs un dolor tant intens com la grandesa del teu objectiu, el camí
estarà minat amb paranys encisadors d'altres tant aterridors que no poden ser anomenats
però
cap d'ells es invencible.
Si les cames et
traeixen i els genolls toquen el terra empedrat es perquè encara estàs en el
camí, quant alcis la mirada recorda el teu propòsit i fes-lo servir per impulsar-te
amb més força i determinació de la que mai has gosat imaginar, cada pas és una
conquesta i cada conquesta una victòria.
- Ni un pas enrere!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada