dilluns, 13 de juny del 2016

No t'aturis.


     No miris enrere, avança, no t'aturis, sentiràs un dolor tant intens com la grandesa del teu objectiu, el camí estarà minat amb paranys encisadors d'altres tant aterridors que no poden ser anomenats però cap d'ells es invencible.
     Si les cames et traeixen i els genolls toquen el terra empedrat es perquè encara estàs en el camí, quant alcis la mirada recorda el teu propòsit i fes-lo servir per impulsar-te amb més força i determinació de la que mai has gosat imaginar, cada pas és una conquesta i cada conquesta una victòria.

     - Ni un pas enrere!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada