dilluns, 20 de juny del 2016

Dia rere dia.


     Seria diferent si tot hagués canviat però no es així, -Per què resistir-se a l'evidencia dels fets?- res canvia, dia rere dia la mateixa rutina, monotonia que s'incrusta en el nostra inconscient dibuixa un patró tant ben definit que esdevindrà inqüestionable.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada