Seria diferent si
tot hagués canviat però no es així, -Per
què resistir-se a l'evidencia dels fets?- res canvia, dia rere dia la
mateixa rutina, monotonia que s'incrusta en el nostra inconscient dibuixa un
patró tant ben definit que esdevindrà inqüestionable.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada