Escriuré es i serà sempre un procés dolorós, tan es així què he tractat d'evitar-ho tot el que ma estat humanament possible.
Pro desgraciadament desprès de tants anys de negació, patiment innecessari i frustració, firmo voluntàriament la meva rendició sense clàusules ni condicionants.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada