dimecres, 4 de maig del 2016

La Treva.


     Escriuré es i serà sempre un procés dolorós, tan es així què he tractat d'evitar-ho tot el que ma estat humanament possible. 
     Pro desgraciadament desprès de tants anys de negació, patiment innecessari i frustració, firmo voluntàriament la meva rendició sense clàusules ni condicionants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada